TWOJE POTRZEBY
SĄ NASZĄ OFERTĄ

Outsourcing IT to nie tylko dostawa i utrzymywanie infrastruktury technicznej. To kompleksowy pakiet usług, który obejmuje dzierżawę sprzętu, obsługę zdarzeń i awarii, a także Contact Center i wsparcie eksperckie.

Dla nas najważniejszy jest klient. Dlatego wszystkie nasze rozwiązania są dopasowane do modelu działania przedsiębiorstwa i stanowią odpowiedź na jego potrzeby.


Usługi

 

Zarządzanie infrastrukturą IT

Oferujemy pełne wsparcie w zakresie zarządzania cyklem życia infrastruktury IT w następujących obszarach:

  • dostawy i instalacje sprzętu oraz oprogramowania
  • indywidualna konfiguracja i rozbudowa
  • relokacje, czyszczenie z danych
  • konserwacja, przygotowanie do utylizacji
  • magazynowanie

Wsparcie techniczne

W zależności od Twoich potrzeb i oczekiwań, usługi wsparcia technicznego możemy dla Ciebie świadczyć w trybie 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu.
Dzięki naszym autorskim rozwiązaniom, opartym na własnym systemie ITSM, możesz mieć pełną kontrolę i wiedzę na temat stanu swojego zgłoszenia, a awarie i nieprawidłowości sprzętowe czy programistyczne zostaną usunięte w uzgodnionym trybie SLA.
Nasze działania bazują na dobrych praktykach metodyki ITIL. Wdrożony w naszej firmie System Zarządzania Jakością Usługami IT daje gwarancję świadczenia usług na najwyższym poziomie.
Usługi wsparcia technicznego świadczymy w modelu zdalnym - z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi, i/lub On-Site, tj. bezpośrednio w miejscu wystąpienia awarii.
Nasze oddziały zlokalizowane w największych polskich miastach zapewnią Ci najkrótsze czasy wsparcia.

Usługi wsparcia technicznego świadczymy na następujących poziomach:

  1. Help Desk
  2. Service Desk
  3. Contact Center
  4. Contact Center+

To pierwszy punkt kontaktu dla Twoich pracowników. Zespół Help Desk przyjmie Twoje zgłoszenie, odpowiednio je zakwalifikuje i podejmie próbę zdalnego rozwiązania. Jeżeli w uzgodnionym czasie nie uda się rozwiązać problemu, w zależności od jego natury i indywidualnych uzgodnień z Klientem, zostanie on przekazany do zespołu wsparcia On-Site lub do naszych ekspertów.

To zespół, który rozwiązuje najbardziej złożone problemy. Pracownicy świadczący usługi Service Desk, to eksperci w swojej dziedzinie, działający w oparciu o standardy ITIL. Będąc w stałym kontakcie z producentami rozwiązań teleinformatycznych oraz posiadając stosowne uprawnienia i certyfikaty nadane przez autoryzowane centra szkoleniowe, gwarantują najwyższy poziom wsparcia technicznego, doradztwa i konsultacji.

To usługa będąca uzupełnieniem Help Desku i Service Desku. Stanowi pojedynczy punkt kontaktu i umożliwia pełną wymianę informacji pomiędzy użytkownikiem a pracownikiem wsparcia technicznego TALEX SA. Dzięki temu Klient jest na bieżąco informowany o statusie swojego zgłoszenia, etapie prac i podejmowanych działaniach.

Nasz Contact Center działa w oparciu o autorskie rozwiązania w zakresie systemów łączności i zarządzania kanałami kontaktu. Jest też niezależną usługą polegającą na udostępnieniu Klientowi w pełni działającego środowiska IT wraz z operatorami. Dzięki temu nasz Klient, poprzez swoje wewnętrzne procedury postępowania, rękoma pracowników TALEX, może świadczyć usługę Contact Center dla swoich klientów.

next
prev

TALDESK2*
  • elastyczne, łatwe w konfiguracji i proste w użyciu narzędzie
  • wspiera realizację wszystkich procesów ITIL z grupy Service Support
  • obsługuje zgłoszenia serwisowe oraz związane z innymi usługami IT: rozwoju i wdrożenia systemów informatycznych, projektów integracyjnych, projektów konsultingowych
  • podnosi jakość świadczonych usług oraz skraca czas realizacji zgłoszeń
  • daje łatwy dostęp do informacji o zgłoszeniu oraz szybką wymianę danych pomiędzy osobami je obsługującymi
  • moduł raportowania umożliwia przejrzystą analizę bieżącego stanu prac nad zgłoszeniami
  • mechanizm wczesnego ostrzegania przed zagrożeniami pomaga dotrzymywać warunków SLA ustalonych z klientem
  • umożliwia integracje z systemami ITSM, ERP, monitoringu floty
  • dane gromadzone przez Taldesk2 oraz wszystkie komponenty systemu są replikowane i przechowywane w naszym ośrodku zapasowym

 

Użytkownicy TALDESK2:

  • operatorzy HelpDesk odpowiedzialni za rejestrację i obsługę zgłoszeń
  • serwisanci odpowiedzialni za faktyczną realizację zleceń serwisowych
  • kierownicy organizujący pracę podwładnych
  • zarząd i dyrektorzy analizujący informacje na podstawie raportów
  • pracownicy tworzący propozycje zgłoszeń z możliwością śledzenia postępu prac nad zgłoszeniami i dysponujący dostępem do informacji historycznych i raportów
  • pracownicy podwykonawców mający dostęp do zadań i zgłoszeń przypisanych do wskazanych organizacji, dla których świadczą usługi
Korzyści:

Dostosowanie do Twoich potrzeb

Dopasujemy się do modelu działania Twojej firmy. Nie narzucamy swoich pomysłów i staramy się wykorzystać dotychczasowe rozwiązania, integrując je lub modyfikując. Takie podejście pozwala na oszczędności finansowe.

Jakość i bezpieczeństwo

Jakość i bezpieczeństwo świadczonych przez nas usług jest dla nas priorytetem. Wdrożyliśmy Zintegrowany System Zarządzania Jakością oparty na założeniach norm ISO 9001:2008, ISO/IEC 27001:2005, EN 15838:2009 oraz ISO/IEC 20000-1:2011. Stosujemy dobre praktyki metodyki ITIL.

Unikalne rozwiązania

Kluczem do sukcesu oferowanych przez nas rozwiązań jest system TalDesk2. Stworzone przez nas oprogramowanie wspomagające procesy outsourcingu IT z możliwością personalizacji i dodawania nowych funkcjonalności nie stawia przed nami żadnych ograniczeń. Po prostu - powiedz nam czego potrzebujesz, a my to zapewnimy.

Kompleksowość

Dostarczymy pełne środowisko informatyczne z usługą Contact Center, wsparciem eksperckim oraz z usługą zarządzania infrastrukturą IT. Wszystko zaprojektujemy tak, by mogło być łatwo zintegrowane z Twoimi systemami IT.

Wiedza ekspercka

Ponad 25 letnie doświadczenie Talexu to przemyślany system obsługi, doświadczona na wielu polach IT kadra ekspercka oraz doskonale przygotowani pracownicy każdego szczebla. Ci ludzie oraz dopracowana technologia nie dopuszczają do występowania błędów czy zaniedbań.


Talex S.A., Talex S.A.
Talex S.A.

ul. Karpia 27d
61-619 Poznań, Poland
tel. +48 61 827 5500
fax: +48 61 827 5599


KRS: 0000048779
NIP: 782-00-21-045
Regon: 004772751
Kapitał zakładowy: 3 000 092 pln



Talex S.A.

ul. Karpia 27d
61-619 Poznań, Poland
tel. +48 61 827 5500
fax +48 61 827 5599


KRS: 0000048779
NIP: 782-00-21-045
Regon: 004772751
Kapitał zakładowy: 3 000 092 pln