ROZWIJAJ SIĘ RAZEM Z NAMI

Office Manager/Sekretarka

Miejsce pracy: Wrocław

Nr ref. ZS/10/2019_WRO

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną rozmowę 
  • miła aparycja 
  • wysoka kultura osobista
  • komunikatywność
  • samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy, rzetelność
  • znajomość obsługi pakietu MS Office 
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych 
  • doświadczenie w pracy o podobnym charakterze 

Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, w gronie doświadczonych koleżanek i kolegów,
  • Niezbędne narzędzia (np. telefon, laptop, flota samochodów służbowych),
  • Stabilne zatrudnienie w formie umowy o pracę,
  • Wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji,
  • Uczestnictwo w ciekawych projektach informatycznych dla dużych klientów,
  • Przyjazną atmosferę pracy w otwartym i kreatywnym zespole,
  • Wykorzystywanie w praktyce najnowszych technologii z zakresu oprogramowania, systemów operacyjnych oraz systemów przetwarzania danych,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Pakiet Medyczny,
  • Szkolenia i certyfikaty.

CV prosimy przesyłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres pracuj@talex.pl z numerem referencyjnym w temacie wiadomości. Informujemy, że na rozmowę kwalifikacyjną zaprosimy wybranych kandydatów. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez TALEX S.A. z siedzibą przy ul. Karpia 27d, 61-619 Poznań, w celu rekrutacji, oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 10.05.18 roku o ochronie danych osobowych Dz.U. 2018 poz. 1000 oraz zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”