WSPARCIE IT

ZAPEWNIAMY CIĄGŁOŚĆ DZIAŁANIA INFRASTRUKTURY IT NASZYCH KLIENTÓW

TWOJE POTRZEBY SĄ NASZĄ OFERTĄ

Oferujemy pełne wsparcie w zakresie zarządzania cyklem życia infrastruktury IT oraz  wsparcie użytkownika końcowego. Nasze wieloletnie doświadczenie sprawia, że jesteśmy doskonale przygotowani organizacyjnie oraz logistycznie do świadczenia usług wsparcia. Dysponujemy doskonałą kadrą inżynierów,  zapleczem logistyczno-magazynowym oraz technologiami wspierającymi zarządzanie, w tym własny system ITSM. Aby zagwarantować klientom świadczenie usług na najwyższym poziomie wdrożyliśmy System Zarządzania Jakością Usługami IT, który obejmuje m.in. normę ISO 20000.

Dla nas najważniejszy jest klient. Dlatego wszystkie nasze rozwiązania są dopasowane do modelu działania przedsiębiorstwa i stanowią odpowiedź na jego potrzeby.


Wsparcie użytkownika końcowego


Usługi wsparcia technicznego świadczymy w modelu zdalnym - z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi, i/lub On-Site, tj. bezpośrednio w miejscu wystąpienia awarii. Nasze oddziały zlokalizowane w największych polskich miastach zapewniają najkrótsze czasy wsparcia.
Korzystamy z Taldesk 2 - autorskiego systemu ITSM, dzięki czemu mamy pełną kontrolę i wiedzę na temat stanu zgłoszeń, a awarie i nieprawidłowości sprzętowe czy programistyczne zostają usunięte w uzgodnionym trybie SLA. 

 Wsparcie zdalne

System ITSM wspierający obsługę zgłoszeń, problemów i zmian na wszystkich etapach. Pozwala na łatwy dostęp do informacji oraz na szybką wymianę danych w czasie rzeczywistym. Umożliwia integracje z systemami ITSM klienta. Dane są replikowane i przechowywane w Talex Data Center.

Zarządzanie infrastrukturą IT

Zarządzanie infrastrukturą IT


Oferujemy pełne wsparcie w zakresie zarządzania cyklem życia infrastruktury IT w następujących obszarach:

  • dostawy i instalacje sprzętu oraz oprogramowania
  • indywidualna konfiguracja i rozbudowa
  • relokacje, czyszczenie z danych
  • konserwacja, przygotowanie do utylizacji
  • magazynowanie


Modele świadczenia usługi: 

IMACD


  • IMACD, czyli Instal, Moved, Add, Change
  • Realizacja zmian w infrastrukturze IT klienta (instalacje, rekonfiguracje, relokacje, deinstalacje)
  • Działania zaplanowane
  • Rozliczenie per call wg cennika

Break & Fix


  • Rozwiązywanie bieżących problemów i incydentów IT u klienta
  • Usługi realizowane po zgłoszeniu klienta
  • Rozliczenie ryczałtowe lub per call

Device as a Service


W ramach jednej opłaty miesięcznej:

  • Udostępnienie urządzenia
  • Zapewnienie ciągłości działania  - wybrane usługi IT support np. monitoring, wsparcie zdalne, on-site
  • Cykliczna wymiana sprzętu w ramach uzgodnionej matrycy życia

Administrowanie systemami IT


Administrujemy systemami na wszystkich poziomach technologicznych. Usługa obejmuje warstwę sprzętową, systemy operacyjne, bazy danych oraz wirtualizację. Zapewniamy profesjonalną opiekę nad elementami systemu informatycznego dla utrzymania jego maksymalnej efektywności, dostępności oraz ochrony. 

Zakres usługi:

  • Utrzymanie środowisk centralnych. Środowiska serwerowe dostarczające usługi dla infrastruktury klienta. (AD, systemy pocztowe,  bazy danych, systemy backupu centralnego, serwery plików i aplikacji, serwery usług terminalowych).Zarządzanie i wdrażanie zmian, w tym duże wdrożenia w środowisku.
  • Security & Patch Management. Badanie i usuwanie podatności w systemach serwerowych, aktualizacja systemów operacyjnych i oprogramowania usługowego. 
  • Hardening systemów. Wdrażanie procedur i konfiguracji  zalecanych przez działy Security Klienta lub na podstawie własnych doświadczeń. 
  • Zarządzanie siecią. Administracja, utrzymanie, wdrażanie zmian w środowiskach LAN/WAN/VPN. 
    Sieci LAN przewodowe i bezprzewodowe.Wsparcie systemów telekomunikacji. 

Potrzebujesz profesjonalnego wsparcia IT dla swojej firmy?

Skontaktuj się z nami!