Talex SA – odpowiedzialny pracodawca
Talex SA to firma działająca w branży informatycznej od ponad 30 lat. Wieloletnie doświadczenie
pozwoliło nam wykształcić wysoką kulturę organizacyjną oraz stać się odpowiedzialnym pracodawcą.
Dbamy o to, by współpraca opierała się na partnerstwie i dialogu. Takie podejście umożliwiło nam wypracowanie
przyjemnej niekorporacyjnej atmosfery.
Ludzie to dla nas największy kapitał. Dzięki jednemu z najlepszych zespołów ekspertów na polskim rynku usług informatycznych możemy rozwijać najbardziej ambitne projekty. Cenimy pracę zespołową, indywidualne podejście i otwartość na zmiany, jak również rodzinną atmosferę niespotykaną w innych dużych firmach technologicznych.
Sandra Witczak
Specjalista ds. Personalnych
Dział Human Resources
Sandra Witczak Talex SA

Praca w Talex – dbamy o pracownika

Swoim pracownikom zapewniamy możliwości rozwoju oraz udziału w ambitnych projektach, łączących w sobie działania z różnych specjalizacji. Dajemy szansę na realizowanie ambicji, gwarantując interesujące ścieżki kariery, szanse na zdobywanie nowych umiejętności oraz kompetencji.

Wyznajemy zasadę Work&Life Balance, wprowadzając ją w życie na kilku płaszczyznach. Dajemy pracownikom możliwość realizowania swoich obowiązków w formie hybrydowej, w elastycznych godzinach pracy. Ponadto zapewniamy bogaty pakiet benefitów pozapłacowych, obejmujących karnety sportowe, dostęp do platformy do nauki języków obcych, ubezpieczenia grupowe i nie tylko.

Nasi pracownicy mogą liczyć na stabilne zatrudnienie, w wybranej przez nich formie. Chętnie współpracujemy zarówno w oparciu
o Umowę o pracę, jak i kontrakt B2B.

Korzyści pracy w Talex

Etapy rekrutacji Talex
Szeroki wybór
benefitów
Etapy rekrutacji Talex
Elastyczne godziny
pracy
Etapy rekrutacji Talex
Indywidualna
ścieżka rozwoju
Etapy rekrutacji Talex
Praca przy ambitnych
projektach
Etapy rekrutacji Talex
Niekorporacyjna
atmosfera
Etapy rekrutacji Talex
Brak dress
code
Etapy rekrutacji Talex
Stabilność
i bezpieczeństwo
Etapy rekrutacji Talex
Rozwój Twoich
pomysłów

Praca w Talex SA – stabilne zatrudnienie w branży IT

Jesteśmy rodzimą spółką, działającą w oparciu o polski kapitał. Zapewniamy stabilne zatrudnienie w branży IT. Posiadamy nowoczesne obiekty Data Center oraz biurowce, znajdujące się w zielonym, cichym zakątku Poznania i Wrocławia oraz sieć punktów serwisowych na terenie całego kraju. Każdy budynek jest dobrze wyposażony i posiada zaplecze socjalne, które pozwala na wydajną pracę oraz relaks w trakcie przerw.

Jak wygląda proces rekrutacji?

1. Przesłanie aplikacji
Etapy rekrutacji Talex
Nasze oferty pracy możesz znaleźć bezpośrednio na stronie,
w serwisach ogłoszeniowych oraz na LinkedIn. Jeśli wśród nich nie ma takiej, która odpowiadałaby Twoim oczekiwaniom, mimo wszystko prześlij nam swoje CV.
Odezwiemy się, gdy tylko będziemy poszukiwać kandydata
z Twoimi kwalifikacjami.
2. Selekcja nadesłanych
formularzy
Etapy rekrutacji Talex
Po złożeniu aplikacji pozostaje
Ci jedynie czekać. Nasi rekruterzy zapoznają się ze wszystkimi zgłoszeniami i dokonują starannej selekcji kandydatów. Jeśli Twoje kompetencje odpowiadają aktualnym potrzebom, niebawem odezwiemy się i zaprosimy Cię na spotkanie w oddziale Talex SA.
3. Spotkanie rekrutacyjne
Etapy rekrutacji Talex
Rozmowa stanowi kluczowy element procesu rekrutacyjnego
i jest okazją do wzajemnego poznania się. Dbamy o to, by spotkanie przebiegało w miłej atmosferze i chętnie odpowiadamy na wszystkie pytania dotyczące życia firmy, Twoich przyszłych obowiązków czy szczegółów współpracy.
4. Decyzja o zatrudnieniu
Etapy rekrutacji Talex
Po pomyślnym przejściu przez wszystkie etapy rekrutacji, przed Tobą ostatni, finalny krok do zatrudnienia w Talex SA – podpisanie umowy.
Rozumiemy, że kwestie formalne mogą wydawać się zawiłe, dlatego bardzo chętnie pomożemy Ci w ich dopełnieniu i odpowiemy na wszystkie nurtujące pytania.

Zostaw swoje CV lub kontakt Linkedin

Przejdź do formularza

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy
Jesteśmy
członkiem
Spółka notowana
na GPW
Jesteśmy
członkiem