Wsparcie techniczne
W zależności od Twoich potrzeb i oczekiwań, usługi wsparcia technicznego możemy dla Ciebie świadczyć w trybie 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. Dzięki naszym autorskim rozwiązaniom, opartym na własnym systemie ITSM (TALDESK2*), możesz mieć pełną kontrolę i wiedzę na temat stanu swojego zgłoszenia, a awarie i nieprawidłowości sprzętowe czy programistyczne zostaną usunięte w uzgodnionym trybie SLA.
Nasze działania bazują na dobrych praktykach metodyki ITIL. Wdrożony w naszej firmie System Zarządzania Jakością Usługami IT daje gwarancję świadczenia usług na najwyższym poziomie.
Usługi wsparcia technicznego świadczymy w modelu zdalnym - z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi, i/lub On-Site, tj. bezpośrednio w miejscu wystąpienia awarii. Nasze oddziały zlokalizowane w największych polskich miastach zapewnią Ci najkrótsze czasy wsparcia.