Outsourcing IT
Od 30 lat wspieramy korporacje oraz instytucje finansowe w zakresie zarządzania infrastrukturą IT i jej utrzymania.
Posiadamy sieć oddziałów w całej Polsce oraz własny system IT Service Management (ITSM).

Zarządzanie infrastrukturą IT, eliminowanie usterek oraz wsparcie użytkowników stanowi duże wyzwanie, zwłaszcza dla organizacji posiadających wiele oddziałów. Usługi zewnętrznych specjalistów mogą być świetnym rozwiązaniem. Wieloletnie doświadczenie, sieć punktów serwisowych zlokalizowanym na terenie całej Polski, zaplecze logistyczno-magazynowe oraz własny system ITSM, pozwalają nam nieść skuteczną pomoc w ramach outsourcingu IT.

Usługi dostosowane do Twoich potrzeb

Doskonale rozumiemy, że każda firma ma swoje własne, indywidualnego potrzeby. Wsparcie IT musi być zatem elastyczne. Chcąc sprostać takim oczekiwaniom, realizujemy outsourcing IT w ramach trzech zespołów - HelpDesk, ServiceDesk oraz Serwisu wyjazdowego. Mamy wieloletnie doświadczenie w przeprowadzaniu rolloutów, czyli masowych, jednoczesnych wymiany sprzętu i oprogramowania informatycznego.

Głównym celem usług zespołu HelpDesk jest wsparcie end-usera oraz pierwszy kontakt z klientem w kwestiach problemowych. Zależnie od potrzeb, pomoc może dotyczyć warstwy sprzętowej, systemowej lub aplikacji.

Kompleksowe wsparcie

Większość problemów rozwiązujemy zdalnie, w ciągu jednego dnia od zgłoszenia. Najczęściej wystarczy porada fachowca lub użycie pulpitu zdalnego. Jeśli awaria nie może być naprawiona na odległość i wymaga działań w oddziale klienta, na miejsce wysyłani są pracownicy naszego Serwisu.

Usługi IT dla firm - Talex oferuje autorskie rozwiązania

Dzięki własnemu systemowi ITSM – TalDesk – jesteśmy w stanie szybko rozwiązać problemy zgłaszane przez użytkowników. Za jego pośrednictwem możliwa jest sprawna wymiana niezbędnych informacji oraz danych. Rozbudowana klasyfikacja zgłoszeń ułatwia przypisanie ticketu do konkretnego specjalisty. Ponadto TalDesk umożliwia składanie zamówień, sprawdzanie stanów magazynowych oraz śledzenie realizacji zleceń. System ticketów obsługiwany jest przez pracowników z zespołu Helpdesk całodobowo, co przekłada się na sprawnie realizowany outsourcing IT.

Outsourcing_2

Realizując usługi ServiceDesk w Talex SA koncentrujemy się na rozwiązaniach kompleksowych, związanych ze wsparciem systemów centralnych oraz administracją infrastruktury IT na wszystkich poziomach technologicznych. Usługa obejmuje warstwę sprzętową, systemy operacyjne, bazy danych oraz wirtualizację. Dzięki działaniom ServiceDesk umożliwiamy klientowi utrzymanie optymalnej efektywności systemu, sprawność działania oraz ochronę zarządzanej infrastruktury.

Metodologia ITIL

Działamy w oparciu o globalne standardy ITIL (Information Technology Infrastructure Library). Jest to metodologia, składająca się z szeregu modeli zarządzania usługami informatycznymi, usprawniająca obsługę klienta oraz rozwiązywanie jego problemów. Powstała w latach 80. poprzedniego stulecia, jest nieustannie rozwijana i wykorzystywana na całym świecie.
W ServiceDesk oferujemy wsparcie na każdym etapie współpracy, w tym podczas budowania nowego środowiska, emigracji systemu do chmury, prac związanych z systemami centralnymi klienta oraz w trakcie przeprowadzania zdalnych update’ów oprogramowania.

Outsourcing IT

Serwis Talex SA oferuje pełne wsparcie w zakresie zarządzania sprzętem IT, od zakupu i podłączenia urządzeń, przez ich konfigurację i utrzymanie, po utylizację. Chcąc zapewnić klientom usługi dostosowane do ich potrzeb, przygotowaliśmy różnorodne modele współpracy. Świadczymy usługi IT dla firm w formie:
- IMACD - instalacje, rekonfiguracje, relokacje, deinstalacje,
- Break&Fix - rozwiązywanie bieżących problemów,
- Device as a Service - udostępnianie urządzeń w ramach miesięcznej opłaty,
- Rollout - masowa wymiana sprzętu i oprogramowania.

Zlecenie usług serwisowych wyspecjalizowanej firmie to korzystne rozwiązanie. Dzięki niemu przedsiębiorstwa nie muszą samodzielnie radzić sobie z problemami z infrastrukturą IT, jej utrzymaniem czy wymianą. Wszystkie prace są realizowane przez doświadczonych fachowców i w oparciu o globalne standardy ITIL. Korzystanie z serwisu w ramach outsourcingu IT pozwala także na optymalizacje kosztów i utrzymanie ich na stałym poziomie.

Outsourcing IT dla firm w całym kraju

W Talex posiadamy sieć punktów serwisowych świadczących usługi IT dla firm, znajdujących się w różnych częściach Polski. Ich strategiczne rozmieszczenie sprawia, że możemy szybko dotrzeć w dowolne miejsce w kraju.

Electronic,Technology,Repair,Computer,Occupation,Renovation,Fix,Business,Concept

Usługa polega na masowej wymianie sprzętu lub systemów IT. Dzięki niej organizacja pozbywa się przestarzałej infrastruktury i zyskuje nowe, ustandaryzowane środowisko. Rollout jest trudnym przedsięwzięciem, które wymaga sprawnych oraz skoordynowanych działań, w oparciu o wcześniej ustalony harmonogram. Tylko odpowiednio przygotowany proces, realizowany przez doświadczonych specjalistów, nie wywoła długich przestojów w funkcjonowaniu firmy.

Zmiany dla Twojego przedsiębiorstwa

Rollouty od lat stanowią ważny element usług outsourcingu IT. Przeprowadzaliśmy je dla firm na terenie całej Polski, w tym przedstawicieli sektora bankowego. Dzięki dopracowanej metodologii pracy, własnym centrom logistyczno-magazynowym oraz statusom partnerskim z najlepszymi dostawcami, jesteśmy w stanie zakupić, dostarczyć i zainstalować sprzęt w oddziałach firmy, nie przekraczając ustalonych terminów.

Wsparcie dla klientów w całym kraju

Posiadamy fabryki rolloutowe w Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie oraz sieć punktów serwisowych w całej Polsce. Zależnie od preferencji klienta, nasze usługi IT dla firm mogą być świadczone w standardowych godzinach pracy, wieczorami i w nocy, w weekendy albo święta.

rollout

Skuteczne systemy wspierające obsługę klienta

TalDesk

System ITSM – TalDesk – wspiera obsługę zgłoszeń, problemów i zmian na wszystkich etapach realizacji usługi. Pozwala na łatwy dostęp do informacji oraz szybką wymianę danych w czasie rzeczywistym.
Taldesk może być zintegrowany z systemami ITSM klienta, dlatego z perspektywy end-usera procedura zgłaszania problemów nie ulega zmianie. Dane klienta są przechowywane i replikowane w Talex Data Center, dzięki czemu mają zagwarantowany najwyższy poziom bezpieczeństwa. Jest to nasz autorski system, stworzony z myślą o sprawnej obsłudze klienta.

System PBX

System stanowi kompleksowe narzędzie pracy działu Obsługi Klienta. Stanowi alternatywę dla Call Manager dużych producentów. Składa się z:
- Wirtualnego PBX (Private Branch Exchange), czyli wirtualnej centrali telefonicznej,
- Call Center,
- modułu konferencyjnego,
- IVR (Interactive Voice Response) i nagrywania rozmów.
Jego niezawodność opiera się na architekturze zbudowanej na klastrze serwerów znajdujących się w Talex Data Center.

"Wykorzystywanie licznych systemów informatycznych przez firmy to już nie tylko norma, a wręcz konieczność. Rozwiązania on-premise, chmurowe oraz mieszane ostatecznie oparte są o sieci komputerowe. Usługi zaawansowanej administracji systemami oraz wsparcia użytkownika końcowego na masową skalę to domena, w której Talex posiada bogate doświadczenie i szerokie kompetencje."
Marcin Ślosarczyk
Dyrektor ds. Obsługi Klienta
W Talex SA od 2002 roku
Marcin Ślosarczyk Talex SA

Talex w liczbach

33
lata na rynku
300
pracowników
w całej Polsce
2
Data Center
z certyfikatem
EN 50600
2500 +
zrealizowanych
projektów
24
lata na GPW

Infrastruktura

Dzięki tworzonemu przez lata zespołowi ekspertów, doskonale zorganizowanym procesom wewnętrznym, wspartym własnym oprogramowaniem oraz rozbudowanej infrastrukturze, zapewniamy wsparcie IT najbardziej wymagającym klientom.
Posiadamy zaplecze magazynowo-logistyczne i pracowników w całej Polsce, co pozwala nam realizować kompleksowe usługi z zakresu outsourcingu IT, niezależnie od lokalizacji klienta. Aby zagwarantować klientom usługi outsourcingu IT na najwyższym poziomie, wdrożyliśmy System Zarządzania Jakością Usług IT.

Sieć oddziałów w całej Polsce

Siedziba Spółki mieści się w Poznaniu. Posiadamy również 16 oddziałów regionalnych wraz z magazynami w całej Polsce. Są one strategicznie rozmieszczone i pozwalają nam na sprawny dojazd do siedziby klienta.

Oddziały znajdują się w Białymstoku, Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Gdyni, Jeleniej Górze, Katowicach, Koszalinie, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Nysie, Olsztynie, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu i Żarach.

Doskonale zorganizowane zaplecze logistyczno-serwisowe i niemal 300 pracowników pozwalają nam świadczyć kompleksowe usługi w zakresie outsourcingu IT oraz dostarczać klientom sprzęt w ramach usługi rolloutu.

Gotowe zaplecze logistyczne

Nowoczesna flota

Nasza flota składa się z nowoczesnych samochodów dostawczych. Zatrudniamy kierowców mających wieloletnie doświadczenie w zabezpieczaniu i transporcie sprzętu komputerowego oraz nośników danych. Dzięki temu możemy zagwarantować szybką i bezpieczną dostawę na terenie całego kraju. Zależy nam na ochronie środowiska, dlatego na terenie największych miast wykorzystujemy w samochody elektryczne oraz programy do eco-drivingu.

Centra logistyczne

Sieć kilkunastu oddziałów w całym kraju to łącznie ponad 3.000 m² powierzchni zarezerwowanej dla naszych partnerów biznesowych. Skuteczną realizację zleceń wspiera spójna metodologia działania oraz autorskie aplikacje. Kadra doświadczonych inżynierów IT, realizujących największe rollouty w kraju, gwarantuje powodzenie nawet najbardziej wymagających projektów infrastrukturalnych.

"Dwa ośrodki Data Center, sieć magazynów w całym kraju, własna flota oraz wypracowany przez lata system zarządzania pozwalają nam realizować nawet najbardziej złożone projekty na terenie całej Polski.”
Adrian Ziętkiewicz
Dyrektor działu Serwisu
W Talex SA od 2007 roku
Adrian Ziętkiewicz Talex SA

Talex - wspieramy Twój biznes

Talex świadczy usługi w całym spektrum działalności IT. Problemy paraliżujące działania biznesowe firmy często wynikają z połączenia kilku różnych kwestii, wymagających wiedzy eksperckiej w więcej niż jednym polu.

Dzięki obszernej wiedzy w kwestii sprzętu, bezpieczeństwa, integracji oraz oprogramowania, jesteśmy w stanie zapewnić kompleksowe wsparcie informatyczne naszym klientom.

Blog

Jesteśmy
członkiem
Spółka notowana
na GPW
Jesteśmy
członkiem