TWOJE POTRZEBY SĄ NASZĄ OFERTĄ

Outsourcing IT to nie tylko dostawa i utrzymywanie infrastruktury technicznej. To kompleksowy pakiet usług, który obejmuje dzierżawę sprzętu, obsługę zdarzeń i awarii, a także Contact Center i wsparcie eksperckie.

Dla nas najważniejszy jest klient. Dlatego wszystkie nasze rozwiązania są dopasowane do modelu działania przedsiębiorstwa i stanowią odpowiedź na jego potrzeby.

USŁUGI 


Zarządzanie infrastrukturą IT


Oferujemy pełne wsparcie w zakresie zarządzania cyklem życia infrastruktury IT w następujących obszarach:

  • dostawy i instalacje sprzętu oraz oprogramowania
  • indywidualna konfiguracja i rozbudowa
  • relokacje, czyszczenie z danych
  • konserwacja, przygotowanie do utylizacji
  • magazynowanie

Wsparcie techniczne

Wsparcie techniczne


W zależności od Twoich potrzeb i oczekiwań, usługi wsparcia technicznego możemy dla Ciebie świadczyć w trybie 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. Dzięki naszym autorskim rozwiązaniom, opartym na własnym systemie ITSM (TALDESK2*), możesz mieć pełną kontrolę i wiedzę na temat stanu swojego zgłoszenia, a awarie i nieprawidłowości sprzętowe czy programistyczne zostaną usunięte w uzgodnionym trybie SLA. 

Nasze działania bazują na dobrych praktykach metodyki ITIL. Wdrożony w naszej firmie System Zarządzania Jakością Usługami IT daje gwarancję świadczenia usług na najwyższym poziomie.
Usługi wsparcia technicznego świadczymy w modelu zdalnym - z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi, i/lub On-Site, tj. bezpośrednio w miejscu wystąpienia awarii. Nasze oddziały zlokalizowane w największych polskich miastach zapewnią Ci najkrótsze czasy wsparcia.